keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Lunchtime

P4011286P4011288
P4011290


Menin eilen Kaisan ja Enjan kanssa lounaalle ison omenan Wok Uppiin. Kaisa oli kirjastossa lukemassa kokeisiin ja Enja tuli shoppailemaan. Kaisan pitiki heti lounaan lähteä jatkamaan lukemista, niinpä menin Enjan seuraks pyörimään kauppoihin. Mun ei ollu todellakaan tarkotus ostaa mitään, mutta Enja onnistu taas ympäripuhumaan, joten mukaan lähti bikinin yläosa H&M:stä.



P4011315
lunchtimeP4011325

"Hey, I put some new shoes on,
And suddenly everything is right"

Mulla meinas tulla jo kiire pianotunnille, mut ehittiin just napata nopeet kuvat mun päivän asusta. Eelis oli viime viikon Saksassa ja toi mulle sieltä yllärinä nää ihanat burgundy converset. Aivan ihanat! Sopii mun mielestä täydellisesti ton takin kanssa :) 

-Peppi


6 kommenttia:

  1. voisko enja tehdä blogin? sillä on niin ihana ja inspiroiva tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enja ei oo kiinnostunut tekemään omaa blogia :( mutta oon samaa mieltä et enjalla on ihana tyyli! :)

      Poista
  2. vaikutat niiiin kivalta ja mahtavalta tyypiltä, tuntisimpa sut !! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Aivan ihana kommentti, kiitos! :)) Muthei kuin myös :)

      Poista
  3. sähän oot hei ollu Dubaissa, oliko siellä kuuma? millanen paikka se on ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ollu siellä vissii 13 kertaa :D ollaan siellä yleensä joulun jälkeen/uutenavuotena ja sillon siellä on päivisin noin +25 astetta ja kuuma:) Iltasin vähän viilenee ja farkut ja neule on ihan hyvä asu, varsinki jos menee ostoskeskuksiin koska siellä on viilee, ilmastointi tosi kovalla. Yleisesti sanoen Dubai on tosi upee paikka, suosittelen sinne matkaamista! Mulla on vanhoja postauksia Dubaista, kannattaa tsekata ne jos kiinnostaa :)

      Poista