sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Right now

Moikka moi! Täs on ollu taas pieniä vastoinkäymisiä tän postailun kanssa. En oo saanu kuvia koneelle, aika ei oo riittäny ja nyt vielä eeliksen kone hajos.. No nyt kuitenkin näinkin pitkän tauon jälkeen halusin jotain tänne kirjotella :) Poikkeuksellisesti postaan nyt puhelimella.

Menin tänään jo 7 töihin ja pääsin äsken eli 14.00. Töistä pyöräilin suoraan mansikkalahteen ja nyt oon täällä ottamassa aurinkoa (yksin :( ). Ilma on mitä ihanin, ainut vaan että täällä tuulee ihan pikkasen liikaa. Ei todellakaan oo kylmä, mut tykkään ku oon rannalla et tuntee sen auringon poltteen. Tässä on nyt muutama kuva tästä missä just nyt olen :)

- Peppi

10 kommenttia:

  1. eikää ihanat bikinit!! mistä noi on:)

    VastaaPoista
  2. Hei mun on ihan pakko kysyä mitä kiharrinta käytät? Tai siis mikä se merkki ja malli on?:) Sun hiukset on ihan järjettömän upeat!!

    VastaaPoista
  3. lueskelin sun vanhoja postauksia ja kirjotit siellä et voisit tehä semmosen postauksen siitä miten sä ja sun poikaystävä tutustuitte yms! niin se olis tosi ihana!:)

    VastaaPoista
  4. Tää oli itseasiassa tosi kiva postaus mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  5. oot niin nätti :-)

    http://crt-homepage.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. peppi oot ihan jumalattoman kaunis!<3 ja kiva blogikin! mulla ois yks kysymys,miten oot laittanu sillei että pysty ja vaaka kuvat on yhtä leveitä? kiitos superisti jos vastaat :)

    VastaaPoista
  7. Oot kaunis! Miten sulla voi olla noin ihanan pitkät hiukset? <3

    VastaaPoista